Lördag

Kom just hem från stan och är redo för att tagga upp inför en partykväll här i Stockholm. Ska bli extra roligt eftersom att två killar från Skellefteå kommer hit snart, nämligen Krille och Mustafa. 

Igår blev det middag hos bror i Solna, det bjöds på tacos och efter det blev det skräckfilm men jag somnade, hehe... Typiskt mig :') 
Vid 3 tiden på natten när jag var på väg hem hände det sjukaste. Kan nästan garantera att ingen utav er varit med om detta. Jag blev jagad av en räv!!! Gick efter gatorna och plötsligt springer det en räv kring fötterna. Jag skrek som en galning (ni kan tänka er hur det såg ut) men märkte ganska fort att räven var ofarlig och istället bara sällskapssjuk, så vi gjorde varandra sällskap ca 500m.. Riktigt sjukt. 

Torsdag blev en dag på Skansen med Paulina. Kul att titta på djuren men måste säga att det är riktigt tråkigt att man inte får gå in hos dom, bara stå utanför och glo..
Kvällen slutade inte riktigt som planerat, hamnade på en krog vid NK med Sandra och hennes två killkompisar. Många vinglas senare var kvällen slut och jag åkte hem.
Det jag älskar med Stockholm är att det är verkligen så spontant! Ingen dag är lik den andra och man vet aldrig vad som ska hända! 😃











Bilder från torsdag
Publicerat: 2013-09-14 @ 17:20:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!