20.09

Har inte riktigt haft tid att skriva senaste dagarna, har haft mycket att göra. I lördags kom Krille och Mustafa och hälsa på, det var riktigt trevligt att ha galningarna här måste jag säga. Vi hade trevligt, drack lite och drog sen ut på whiteroom. Whiteroom var kul, men kanske inte lika kul och glamoröst som alla påstår att det är, det var en helt okej klubb, 7 hästar av 10 😉
Igår jobbade jag, och idag har jag jobbat. Har inte alls mycket att berätta, händer dock sjuka saker stup i kvarten haha ;')
Nu ska jag ut och springa lite, ha en bra kväll😄










Publicerat: 2013-09-17 @ 20:09:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!