Trött tjej

Vill bara ha tillbaka min iphone... hur kan man va så rå? Så fruktansvärt jävlig.. men nu VET jag. Jag vet vem som har den, och jag kan säga att han kommer att få det jobbigt. Idiot
 
Började dagen md en sväng på polisstationen, sen blev det skola. Kan säga att ett lov har aldrig passat så bra som just på fredag. Då blir det sportlov, äntligen. Ska verkligen vila upp mig, och ta tag i vissa saker. Får se vart det slutar men har några punkter jag ska hinna bocka av innan lovet tar slut. Nu blir det en film i sängen efter en sväng på stan med två goda vänner. Sov sött!
Publicerat: 2013-02-26 @ 21:40:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!