Handikappad

Fredag den 22 februari - Fruktansvärd kväll ute. Jag började aftonen med att jobba, vid 22 slutade vi och for till Erik och festa. Förfesten var trevlig och bjöd på många skratt, men när jag väl kom ut på krogen så försvann min mobil UR MIN BAKFICKA, inom dom 5 första minuterna. Inte den bästa kvällen ute om jag säger så. Så min nya iphone är stulen, hittade även mitt skal på golvet senare.. så ganska uppenbart att jag iallafall inte tappat den. Men men, vad ska man göra, jag vet på ett ungefär vem som tagit den men det finns inget att göra åt det.
Publicerat: 2013-02-25 @ 12:20:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!